Hozzájárulok, hogy a weboldal látogatásakor a számítógépemen sütiket (cookie) helyezzen el, amelyek segítségével az oldalon tett látogatásom adatait webanalitikai céljából felhasználják.
Részletes tájékoztatás a Adatkezelési tájékoztató dokumentumban található. További információ.   Rendben, elfogadom

Általános Szerződési Feltételek

TEVÉKENYSÉG MEGHATÁROZÁSA
 
A Marina Tours Utazás közvetítő iroda a weboldalon  utazásközvetítő tevékenységet végez, így utazási és egyéb szolgáltatási ajánlatokat közvetít az utazást szervezők, utazási irodák valamint az érdeklődők, megrendelők, ügyfelek között.
 
A Marina Tours Utazási Iroda  nem határozza meg az egyedi és konkrét utazási vagy egyéb szolgáltatási szerződések tartalmát és feltételeit, de az utazási vagy szolgáltató rendelkezése alapján az egyes szolgáltatók által kibocsátott Általános szerződési Feltételek, Üzleti Feltételek tartalmát az utazási vagy egyéb szolgáltatást igénybe vevők megismerik és magukra nézve kötelezőnek fogadják el.
 
 
ÁLTALÁNOS SZABÁLYOK
 
Jelen Általános Szerződési Feltételek szempontjából felhasználó minden olyan személy, aki megtekinti a Weboldalt, illetve szerződéskötési ajánlatot tesz, hirdetésre jelentkezik, érdeklődik, információt kér  (a továbbiakban: Felhasználó).
 
A Felhasználó a Szolgáltatás bármilyen jellegű használatának megkezdésével elfogadja és magára nézve visszavonhatatlanul kötelezőnek ismeri el a jelen Általános Szerződési Feltételeket, továbbá a Szolgáltató Adatvédelmi Tájékoztatójának rendelkezéseit.
 
 
A WEBOLDALON ELÉRHETŐ SZOLGÁLTATÁSOK
 
A Marina Tours Utazási Iroda külföldi utazásokat, belföldi ajánlatokat, repülőjegy foglalást, szállás foglalást, előfoglalási ajánlatokat,last minute ajánlatokat  és akciós  ajánlatokat közvetít, de fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlatai körét bármikor megváltoztassa.
Szolgáltatásai között szerepel továbbá az utasbiztosítások és sztornó biztosítások értékesítése, a szerződésben álló Biztosító társaságok termékkörének továbbértékesítése.
 
Felhasználónak lehetősége van az utazás módja, típusa, hossza, ellátás, kategória, ár szerinti keresésre és választásra.
 
 
A MEGRENDELÉS MENETE
 
A Felhasználó a megrendelni kívánt szolgáltatásokat összeválogathatja, csoportosíthatja a kategóriarendszert böngészve és azokban szűkítéseket alkalmazva is kereshet. A weboldalon a konkrét ajánlatra kattintva kiválasztja az igényének megfelelő tájékoztató ablakot.
A „Megrendelem” gombra való kattintás konkrét egyedi és aktuális érdeklődésnek, foglalási igény közlésének minősül. Az igény elküldéséről és a Marina Tours Utazási iroda informatikai rendszerébe való megérkezéséről a Felhasználó egy automatikus visszaigazolást kap.
 
A foglalási igény beérkezését követően – munkaidőben- a Marina Tours Utazási Iroda  munkatársa telefonon vagy e-mail útján felveszi a kapcsolatot az érdeklődővel. Az Utazási Iroda  munkatársa ellenőrzi az utazási vagy egyéb szolgáltató rendszeréből a foglalási igénynek megfelelő leírást, kondíciókat és a foglalhatósági állapotot, s egyben tájékoztatást nyújt a foglalási igény aktuális teljesíthetőségéről és egyéb feltételekről.  
 
A Felhasználó ezt követő nyilatkozata minősül a saját részéről a Marina Tours Utazási Iroda-n keresztül az utazási vagy egyéb szolgáltató részére tett ajánlattételnek. A Felhasználó saját döntése alapján intézheti a szerződéskötést, előlegfizetést személyesen vagy elektronikus úton.
 
Az utazási vagy egyéb szolgáltatási szerződés létrejöttére, feltételeire az egyedi szolgáltató Általános Szerződési Feltételei vonatkozik.
Az Utazási Iroda  az utas részére Megrendelőt állt ki.
 
A vonatkozó általános ágazati szabályok szerint a Felhasználó/Megrendelő szerződési ajánlata csak abban az esetben kerül elfogadásra és jön létre a szerződés, ha leegyeztetésre került, teljesíthető és az előleg is megfizetésre került.
 
A megrendelések beérkezési sorrendben folyamatosan feldolgozásra kerülnek. 
Bizonyos esetekben előfordulhat, hogy hiába mutat a készlet rendszer valamely szolgáltatásból készletet, szabad helyet, foglalható státuszt, az on-line technikai rendszerből és több helyszínen történő egyidejű foglalás lehetőségéből eredően a valós állapot ettől eltérhet. Erről az időleges akadályozó tényről az Utazási Iroda értesíti az igénybejelentőt, ajánlattevőt.
 
Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Felhasználónak/megrendelőnek a megrendelés során többször is és utólag is lehetősége van az adatbeviteli hibák technikai javítására. 
 
 
FIZETÉS, A SZERZŐDÉS TELJESÍTÉSE
 
Bármely utat utas a Marina Tours Utazási Iroda  részére fizetheti:
  • irodában készpénzben
  • irodában bankkártyával
  • átutalással a Marina Tours Utazási Iroda  bankszámlájára
A szolgáltatás ellenértékét utas fizetheti Magyar Forintban/ HUF/ vagy Euroban /EUR/ az utazási szerződés szerint.
 
A vonatkozó általános ágazati szabályok szerint a Felhasználó/Megrendelő szerződési ajánlata csak abban az esetben kerül elfogadásra és a foglalása teljesítésre, ha szolgáltatás díjának minimum 40 %-os mértékű előlege megfizetésre került.
30 napon túli utazási szolgáltatásnál a teljes összeg 40%-ának befizetése kötelező.
30 napon belüli utazás szolgáltatásnál az utazás teljes összegének megfizetése kötelező.
Repülőjegyek kifizetése minden esetben teljes összeggel történik, tekintettel a légitársaságok szabályzataira.
 
 
Panaszkezelés általános szabályai
 
A Marina Tours Utazási Iroda köteles a fogyasztót tájékoztatni a székhelyéről, a panaszügyintézés helyéről - ha az nem egyezik meg a forgalmazás, illetve értékesítés helyével - és az adott tevékenység, kereskedelmi forma vagy módszer sajátosságaihoz igazodó módjáról, valamint a panaszok közlése érdekében a vállalkozás ügyfélszolgálatának levelezési címéről és - ha a panaszokat ilyen módon is fogadja - elektronikus levelezési címéről, illetve internetes címéről, telefonszámáról. Üzlettel rendelkező vállalkozás esetén az e bekezdés szerinti tájékoztatást jól láthatóan és olvashatóan kell megadni.
 
A fogyasztó a Marina Tours Utazási Iroda érdekében vagy javára eljáró személynek az áru fogyasztók részére történő forgalmazásával, illetve értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó panaszát szóban vagy írásban közölheti az Utazási irodával.
 
A szóbeli panaszt azonnal meg kell vizsgálni, és szükség szerint orvosolni kell. Ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, az Utazási Iroda a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát
a) személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a fogyasztónak átadni,
b) telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a fogyasztónak legkésőbb a beérkezésétől számított 30 napon belül érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni.
 
A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a vállalkozás köteles egyedi azonosítószámmal ellátni.
 
A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:
a) a fogyasztó neve, lakcíme,
b) a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
c) a fogyasztó panaszának részletes leírása, a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,
d) a Marina Tours Utazási Iroda nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,
e) a jegyzőkönyvet felvevő személy és - telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével - a fogyasztó aláírása,
f) a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,
g) telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.
 
A panaszt elutasító álláspontját az Utazási Iroda indokolni köteles.  A panasz elutasítása esetén az Utazási Iroda köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával - annak jellege szerint - mely hatóság vagy a békéltető testület eljárását kezdeményezheti. Meg kell adni az illetékes hatóság, illetve a vállalkozás székhelye szerinti békéltető testület levelezési címét
 
Szavatossági igénye érvényesítésekor a szerződés megkötését a fogyasztónak kell bizonyítania. Ha az Utazási Iroda  a szerződés megkötését vitatja, köteles felhívni a fogyasztó figyelmét a panasztétel lehetőségére és a panasz intézésének – a fogyasztóvédelemről szóló törvényben foglaltakkal összhangban álló – módjára. A szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlát vagy nyugtát – a fogyasztó bemutatja.
 
Hatályos visszavonásig.